Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2014

The Room-the making of

Ναι ναι, μονο για την εγκυμοσυνη θα μιλω που δαμε τζιαι δα οπως εκαταλάβετε. Sorry!
Μόλις εμπήκα στον 7ο μηνα τζιαι ήδη είμαι βάρκα. Έβαλα 10 κιλα τζιαι η κοιλιά εν πολλά μεγαλη. Τζιαι ακομα εννα γίνει η διπλάσια!

Αρχισαμε την διαδικασία σάσματος του δωματίου του μωρού. Ή καλύτερα την μετατροπη της μεχρι τώρα αποθήκης, σε χώρο οπου να μπορεί να φιλοξενηθεί οποιοδήποτε human being. Μέχρι τώρα εισιεν μέσα γραφειο, βιβλιοθήκη, άππαρο-σίδερο, όργανο γυμναστικής (never been used-ο Χάπης ακόμα φακκά μου το που εκαμώθηκα να το αγοράσω), 2-3 εξτρα καρέκλες στοιβασμένες, σιφονιέρες (2 στον αριθμο) γεματες δικα μου ρουχα... και άλλα πολλά. Believe me εννεν τοσο μεγαλο το δωμάτιο οσο ακουέται! Ήταν πραγματι τίγκα στα πράματα!

Ως τωρα παμε καλα, με την βοήθεια του κοινού εννοείτε. Εγώ μετα απο κάθε ανασκαφή γίνομαι ένα ερήπιο. Έχω να πω οτι κουραζεσαι πολλά ρε παιδι μου αμαν εισαι εγκυος! Πολλά!

Σε ενα διαμερισμα των 2 υπνοδωματιων, που ήδη ήταν τίγκα στα πράματα, θέλει αρετή και τόλμη μεγάλη προσπάθεια και τόλμη για να καταφέρεις να αδειάσεις το ενα εκ των δωματίων τζιαι να εβρεις τόπο να χώσεις ούυυυυυυυυυυυυυυυλλα τζίνα τα πράματα που έσhιει μέσα! Έπεσε καμποσο πέταμα, χάρισμα και ευγενής χορηγία αποθηκευτικόυ χώρου στα σπιτια των γονιων για να μπορέσουμε να αδείασουμε το δωμάτιο.

Καλά για τα ερμάρια εν το συζητώ καν! Εννοειται τα πραματα του μωρου εν θα μπουν τζιμεσα αλλά μεσα σε σιφονιέρες! Εννοειται εν χώρει καρφίτσα μέσα στα ερμάρια!

Πλις πέτε μου οτι τζιαι εσεις εσιετε τόσα πραματα τζιαι οτι εν είμαι μόνο εγω! Πλις!!!

 

5 σχόλια:

  1. Νομίζω οι παραπάνω που εμάς τείνουμε να καταλαμβάνουμε όσο χώρο έχουμε. Άρα άμα εν είχατε designated area για το μωρό/guest house που θα ήταν όφκερο ούτως ή άλλως, εν λογικό ότι επεκταθήκετε τζαι εκαταλάβετε το χώρο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ακριβώς την ίδια διαδικασία επέρασα κι εγώ πριν έρθει το αστέρι. Worry not. Ούλλοι έτσι ένι. Όσο για τα ρούχα της με τίποτε στα δικά μας ερμάρια. Έκαμα της έξτρα ερμάρι δικό της. Κι εννοείται πλέον εν τίγκα.... η γκαρνταρόμπα της Sarah Jessica Parker!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Yeap. Έκαμα τζιαι εγώ εκκαθάριση όσο σώννω. Εγώ είμαι και πλάσμα που πετάσει εύκολα πράματα και δεν εδυσκολεύτηκα ιδιαίτερα. Έπρεπε να πετάξω καμπόσα κρυφά του Κάουμποη φυσικά, γιατί εκείνος εν χόρντερ. Αλλά και πάλε αποφάσισα ότι χρειαζόμαστε αποθήκη. Εν πάει άλλο. Τωρά είμαστε οκ, αλλά ποννα χρειαστεί να αποθηκεύσουμε πράματα του μωρού για χρήση από δεύτερο μωρό εννά 'χουμε πρόβλημα σοβαρό. Να κάμουμε μια λυόμενη τζιαι κανεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μεν έσιεις έννοιαν τζιαι ούλλοι έτσι είμαστε. Όμως θα δεις ότι θα θέλει δικό του ερμάρι το μωρό, εγώ ήθελα ένα πιο μικρό κι ευτυχώς επέμενε ο σύζυγος κι επιάσαμε το μεγάλο. Ήδη εν γεμάτο! Και έχουμε και συρταριέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ παίζει σε καμιά τριανταριά χρόνια να είμαι στο hoarding burried alive αν με αφήσουν. Μέχρι πρόσφατα. Με δυο μπεμπέ και έναν Πασά έπρεπε να πετάξω. :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή