Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2014

Τα μη της εγκυμοσύνης

Κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης όπως είναι φυσικό, υπάρχουν αρκετές απαγορεύσεις. Και ειναι λογικό, αφου πρεπει να προστατευσεις το πλασματακι που κουβαλας μεσα σου.
Ομως, δεν ειπαμε οτι ειναι και ευχάριστες αυτες οι απαγορευσεις!

Αυτό που επηρεαζει πολυ την καθημερινοτητα μου ειναι αυτο το "Μην σηκωνεις βαρος" και "Μην σκυβεις" και το "Προσεχτικά με την χλωρίνη"

Ε πως θα καθαρίσω??? Πως θα τριψω τα μπανια?? Πως θα μεταφερω τα 3215879 πραματα που θελω να μεταφερω??
Ειχα το παντα να ειμαι ανεξαρτητη σε κατι τετοιες μεταφορες, ακόμα και αν μετα ειχα τις επιπτωσεις των πραξεων μου με φοβερους πονους στη μεση, ποδια και χερια.
Τα επιπλα του κηπου του ΙΚΕΑ τα ξυλινα, ξερετε τα φανταζομαι εννεν? Ε οταν τα ειχα αγορασει, εμεταφερα τα που το αυτοκινητο στο διαμερισμα μονη μου γιατι ηθελα σιου τζιαι καλά να τα στήσω αυθημερόν. Εν εμπορουσα να περιμενω για βοηθεια!
Επισης, μια φορα εταραξα το τραπεζακι του καθιστικου το ασηκωτο/κουττούτζιν επειδη επρεπε επισης σιου τζιαι καλα να φυω το χαλί που κατω για να το φυλαξω. Εκαμα 1 εβρομαδα με sick leave μετά επειδη επαθε φλεγμονη η μεση μου τζιαι εμεινα ζαβή.

Αρα καταλαβαινεις οτι η αναμονη με σκοτωνει! Αναγκαστικά ομως τωρα πρεπει να ειμαι προσεχτική. Αν και με τρωει το οτι πρεπει να αφηνω τα πραματα μεσα στη μεση ωσπου να ερτει ο Χάπης σπιτι να τα μετακινησει.

"Μην σκύβεις ευλογημένη"- Οκ, η αληθεία εχει γινει λιο δυσκολο το να σκυβω πλεον με την κοιλιά, αλλά πως να καμεις τα 216546 καθημερινα πραματα που πρεπει να καμεις χωρις να σκύψεις λιο?

Η αληθεια παιζω λιο το παλλικάρι οταν δεν με βλεπει κανενας ή οταν ειμαι μονη μου σπιτι, αλλά χρειαζεται μεγαλη προσοχη. Για παραδειγμα, το καθαρισμα πουκατω που το κρεβατι επαιρνε μου δευτερολεπτα (εξαπλωνα χαμέ με την σκούπα). Ε τωρά παιρνω την ωρα μου για να το καθαρίσω. Το να σηκωθω που χαμέ ειναι το μεγαλυτερο achievement!

Επισης, απαγορευονται οι αναβασεις σε καρεκλες, σκάλες, σκαμπό, τραπέζια.
Ε τα καλοκαιρινα ρουχα εννα φυλαχτούν μόνα τους?? Αναγκαστικά χρειαζεσαι την βοηθεια του κοινού.

Αλλά ουλλα τουτα εν πελλάρες μπροστά στην ασφάλεια του μωρού σου. Πρέπει η καθε εγκυμονούσα να φροντιζει και να προστατεύει το σωμα της.

8 σχόλια:

  1. Ασε.. πόννα θέλουμε βοήθεια να κόψουμε τα νύχια μας να δεις ταράκουλο που θα πάθουμε.

    Τούτο με το να μεν μπορώ να περιμένω έχω το και εγώ. Όσο μας παίρνει κάμνουμε τον ταρζάν. Ειδικά εγώ που δεν έχω περιθώριο για πολλή βοήθεια από τον άντρα του σπιτιου αναγκαστικά κάμνω πράματα που κανονικά απαγορεύονται. Προχτές να με εθώρες που εσκαρφάλωσα μες τα σέντε, και πάνω στες ντουλάπες τες πάνω πάνω, γιατί θέλω να κάμω εκκαθάριση και συγύρισμα πριν στήσουμε δωμάτιο για το μωρό.

    Χάτε τι να κάμεις? Εννα μείνουμεν ασυγύριστοι και ακαθάριστοι? Άμαν έχεις βοήθεια του κοινού εκμεταλλέυτου την όσο περισσότερο γίνεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγαλη δυσκολια το κοψιμο των νυσιων! Οσο για τα απαγορευμενα ειμαι τζιαι εγω πρωτη

      Διαγραφή
  2. εγώ πάντως εννά είχα πρόβλημα με τα μη της διατροφής άμαν είσαι έγυκος

    τούτα που λαλείτε αφορμή βοήθα να μεν τα κάμω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεν νομιζεις εν τζιαι εσιει πολλες απαγορευσεις στο φαι. Ετω μονο τα σουσι ελισσιασα να φαω τζιαι εν μπορω!

      Διαγραφή
  3. Εκμεταλευτείτε κορούδες την βοήθεια του κοινού και αύριο εννα την γυρεύκεται και εν θα σας δίνεται :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που τη μια εσιεις διακιο,αλλά που την αλλη αμαν εισαι μαθημενη να καμνεις τα παραπανω πραματα μονη σου, εν δυσκολο να ζητας που τον ενα τζιαι τον αλλο ( βλεπε αντρα σου τζιαι μαμμα σου) να σε βοηθησουν. Εν υπαρχει περιπτωση να σου πουν οϊ βεβαια

      Διαγραφή
  4. Κόρη παρετάτε πελλάρες και η βοήθεια του κοινού εν πολλά σημαντική. Κι εγώ έτυχε να κάμνω πράματα που εν έπρεπε και στο τέλος εκουράζουμουν τόσο που άρκεφκα το κλάμαν. Την ώρα που τα κάμνεις εν το καταλάβεις. Εν ύστερα το θέμα. Μια φορά έτυχε να πάω και με πονούθκια στην κλινική και είπε μου ο γιατρός ότι πολύ πιθανον να εν που την κούραση. Οπότε καλύτερα απλά καμνετε τον επιστάτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αληθεια κουραζομαι παρα πολυ τωρα τελευταια. Σε σημειο που την νυχτα να μεν μπορω να ταραξω που την κουραση τζιαι να τα πονω ουλλα. Πρεπει να αρκεψω να καμνω λιο πισω νομιζω...

      Διαγραφή