Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2012

Τρόμπα, η δική μου Χούντα

Εν ενα ποστ που ηθελα καιρο να καμω. Ναι αγαπητον αναγνωστικον κοινον, εγω εχω την Τρόμπα.
Για να μπειτε στο ψητο, το ονομα προηλθε απο την διαφημιση του Jumbo:

Μπαμπά θα μου το φουσκώσεις; Μπαμπά θα μου το φουσκώσεις; Μπαμπά θα μου το φουσκώσεις; Μπαμπά θα μου το φουσκώσεις; Μπαμπά θα μου το φουσκώσεις; Μπαμπά θα μου το φουσκώσεις; Μπαμπά θα μου το φουσκώσεις; Μπαμπά θα μου το φουσκώσεις; Μπαμπά θα μου το φουσκώσεις; Μπαμπά θα μου το φουσκώσεις; Μπαμπά θα μου το φουσκώσεις; Μπαμπά θα μου το φουσκώσεις; Μπαμπά θα μου το φουσκώσεις; Μπαμπά θα μου το φουσκώσεις; Μπαμπά θα μου το φουσκώσεις; Μπαμπά θα μου το φουσκώσεις; Μπαμπά θα μου το φουσκώσεις; Μπαμπά θα μου το φουσκώσεις;  (ε ατε σατζιην ποσες φορες να καμω copy paste)
Για να μην σας τα φουσκωνουν, Jumbo τρόμπα!!

Yes Yes. Η δικη μου η πεθερά εν Τρόμπα. Αχ απο που να αρχισω.

Μετρα τους βουκκους μου οποτε εννα φαω, μασιετε μου ΣΥΝΕΧΕΙΑ φαε φαε φαε, μα εν εβαλες φαεις. φαε (να πεις ειμαι  καμια βίτσα, να πεις εν για το καλο μου που το λαλει). Εν εβαλες τζιαι που τουτο βαλε βαλε!
Ε.Ν. Θ.Ε.Λ.ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!!!!!!!!!!!!

Η Τρόμπα εισιεν μιαν ιδεα μες τον νου της για το πως εννα εν η νυφη της, τζιαι εν πραμά! ενομιζε πως ετσι εννα ημουν!
Να πιεννω καθε λιο να τρωω μαζι τους, να πιεννω να τους θωρω συνεχεια, καθε Σαββατο να πρεπει να πιεννω να τρωω μαζι τους, γενικα να μεν λοιπω που εσσο τους. Δεν σφαξανε!! Ποιος πελλος παει μονος του στην Τρόμπα?

Ασε που μου ερκεται να ξερασω οποτε την ακουω να μιλα με τα κοπελλουθκια της. ΑΑγγγγεεεελεεεεεεεεεεεεε μου!!!!!!!! Ομορφεεεεεεεεεεεεεεε μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Χρυσααααααααααααφι μου!!!!!!!!!!!!!! Πουρεεκκκκκκκκεεεεεεεεε μου!!!!!!!!!!! (Μην χεσω!)

Ασε επισης που δεν μπορει να κρατα το στομα της κλειστο. Γραφειο τυπου και πληροφοριων! Δεν θελω να της λαλω τιποτε γιατι θα καταληξουμε να ξερει τζιαι η κουμερα η Αντρικκα του κουμπαρου του Παμπου, τι εκαμα εχτες. Το ιδιο σπουρτολοος εν τζιαι ο Απης αλλά μετα απο εντατικο training που του εκαμα, εβελτιωθηκε

Αμαρτια μου, εκαφκαλατισα τζιαι 1-2 φορες μαζι της. Ε μα ποσο να με πριζει! Εν τζιαι εχω υπομονη!!!!!

Εν μου εκαμε κατι τωρα τελευταια για να νευριασω (μα ποτε επία τελευταια φορα?) τζιαι να αρχισω τις κατηγοριες.
Ενα ειναι σιγουρο. Εν με θελει. Αμοιβαια τα αισθηματα μωρο μου.

 
*Αφιερωμενο πρωτα απο ολα στην Αχάπαρη, και σε ολες τις πεθεροπληκτες. Γινονται εισφορες στο ταμειο της οργανωσης "ΕξοΠεθ" (Εξοντωση Πεθερας) για αγορα τραμ.
 

10 σχόλια:

  1. Καταρχάς μάνα μου τον Γιάννη (μου)!

    Κατα δευτερο, ολα του γάμου δυσκολα...

    Κατα τρίτο, κουράγιο τζαι...

    κατα τέταρτο, να εχουμε τζαι εμεις οι ελευθερες (και ωραίες) κανενα πραμα υπερ μας (πχ ελλειψη πεθερας)! Εν κανει που ουλλα εν εναντίον μας! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μονον εγω εχω πεθερα χρυσαφι? Μαναμου την "μητερα" μου! Εν την αλλασσω με καμια! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι i know υπαρχουν και εξαιρεσεις στον κανονα. Εισαι πραγματι τυχερη Γρουτιτσα μου

      Διαγραφή
  3. Μα σαννα αυξανόμαστε ανησυχητικά?

    Δες και τούτο δαμέ btw http://tsekouladoura.blogspot.com/2012/09/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Αχαπαρη μου μονο εσυ με καταλαβαινεις! Εσιεις χρόνια πείρας τζιολας.
      Εγω που ειμαι ακομα αρραβωνιασμενη λαλεις να προλαβαινω να φυω??

      Btw το τραγουδι εγινε ο υμνος μου!

      Διαγραφή
  4. Αχεμ.... είπαμε ότι είπες του Άπη σου ότι σε μια φάση θα πάτε να μείνετε στο χωριό? Είσαι σίγουρη?

    Καλώς τα δέχτηκες πάντως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι και το σκυλομετανιωσα! Ασε που στην αρχη ηθελε να μεινουμε διπλα τους. ΔΙΠΛΑ ΤΟΥΣ!

      Διαγραφή
    2. Φτάνει που δεν έκανες το λάθος από την αρχή, επιβάλλεται να παίξεις πελλόν μετά. Εκτός αν θέλεις να γίνεις με τα χάπια ή κάποιος να πεθάνει.

      Διαγραφή
  5. Είμαι στο κόμμα της Γρούτας. Η πεθερά μου αν τζαι κάποτε μουρμουρά για το φαί, εν μάλαμα. μόνο αγάπη τζαι συμπαράσταση ήβρα κοντά της. Ας πούμε μπορώ να θάψω το Μοτορτζή ελεύθερα, το πιο πιθανόν να συμφωνήσει τζαι να κάμει κανένα σχόλιο ότι επήρε που τον πεθερό μου, ασχέτως ότι εν τέλια γιος της μάνας του :))).

    ΑπάντησηΔιαγραφή