Τρίτη 30 Απριλίου 2013

Επιθετικό μαρκάρισμα

Τις προαλλες εφκηκα με αγαπημενη single φιλη εξω για ποτο. Ηθελε να παμε σε μερος οπου θα εσυχναζε και "Το προσωπο". "Το προσωπο" ειναι το προσφατο φλερτ της.
Οκ επίαμε. Εγω εν εξοδο που ηθελα ετσι τζιαλλιος, να δω κανενα "προσωπο" εν ειχα στα υποψην μου, αρα... παρε με οπου θελεις φιλεναδα.

Αρχικα, ειχα το θεμα του ντυσιματος. Οκ εγω απλα εφορησα κατι να νιωθω ανετα μεν, με 15ποντο δε. Αρα εφκηκα στο 1,85. Μια χαρα! Αφ' υψηλου θα τους θωρω ουλλους.
Η φιλεναδα εφορισε τα προστυχα, τα σεξυ τα εσωρουχα της  τα ρουχα της, μετα απο πολυ προβληματισμο.

Σαν εφεφκαμε εκαμε τζιαι ενα check list. Λεφτα, κραγιον, κλειδι, τσιγαρα, αναπτηρα εν θα παρω εννοειται...
Αχ ποσα χρονια με εγυρισες πισω ρε φιλεναδα! Τοτε που ημουν ανεμελο φοιτητικο νιατο που εγκομενιαζα στις εξοδους μου... τζιαι εννοειται οτι αναπηρα εν επερναμε ποττε μαζι μας! Αμαν εβρησκαμε κανενα πουττί (ναι ετσι αποκαλουσαμε τους γκομενους) εζητουσαμε αναπτηρα.

Καλά ενταξει ειμαι μουχλας ετω 2-2,5 χρονια επρολαβα τα γκομενιασματα. Που τα 21 μου ειμαι με τον Απη. Εξιχασα πως παιζεται το παιγνιδι.

Επίαμε. Μα ποσα χρονια απεχω που την διαδικασια φλερταρισματος καλέ μου????

2+2=4 τζιαι αλλο 2.. πεεεεε! Ναι αλλάξαν τα πραματα.

Επιθετικο φλερταρισμα. Με "μα" με "μου". Αρεσκει της, λαλει του το ξεκαθαρα. Αρεσκει του, παλε ξεκαθαρα. Μα εννα παιζουμε σιορ. "..ειπε μου ετσι αλλά εννοουσε αλλιώς,... τζιαι αμαν ρε νομιζω με τουτο που ειπε εννοουσε οτι αρεσκω του..." blah blah blah.

I was shocked. Ή απλα που τον τζιερο που εσhιει να παιξω το παιχνιδι εφκηκε νεο version τζιαι εγω εμεινα με το παλιο συστημα.
Ενιγουεί το παιγνιδι με το τσιγαρο επετυχε τελικα... στην περιπτωση της φιλης μου at least. Αναψαν της το, εφιαν, τζιαι εγω εμεινα να βαστω το τσιγαρο μη αφτουμενον. (Ναι επειραξε με!)

12 σχόλια:

  1. Εσύ είσαι η τυχερή. Το κάπνισμα βλάφτει έτσι τζι αλλιώς. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. xa xa xa! en peirazei esi esheis ton Api!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. οι οι οι...να τους πεις οτι εν τυφλοι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πιεννε settings>about>software update τζιαι αφηστο τζιαμε καμια δεκαετια να καμει :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ela koritsi m na pame ppt! k go p ehorisa meta p xronia itan polla diskolo na mpo sto pexnidi. oso megalonis ginounte pio oma ta pramata, varkese ta periploka ta moristika.

    ΑπάντησηΔιαγραφή