Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2013

Βαστά τον Θεό που τα...

Incident:

Μεσα στις γιορτες, στις Πρωτες Βοηθειες, τζιαμε που γραφουν τους ασθενεις:
 
(Κοπελλα μπροστα μου μαζι με μια ηλικιωμενη κυρια)
-Ναι ξερετε ειπεν μας ο γιατρος ο Ταδόπουλος να ερτουμε δαμε για να καμετε εισαγωγη τη γιαγια μου, εννα καμει χημειοθεραπεια αυριο.

(Γεναικα πισω που το τζαμι, με υφος "εννα σου σπασω τα μουτρα σου")
-Οϊ μανα μου! Ποιος σου ειπε ετσι πραμα? Εν καμνουμε εισαγωγη εμεις δαμε! Να παεις στον γιατρο σου!

(κοπελλα) - Μα ειπεν μας ο γιατρος ο Ταδοπουλος να ερτουμε δαμε.

(γεναικα με υφος "εννα σου σπασω τα μουτρα σου ΤΩΡΑ")
-Ειπα σου εν καμνουμε ετσι πραματα δαμε. Να παεις άλλου!

(κοπελλα, με ευγενεια) - Καλά τότε μπορειτε να μας καθοδηγησετε που να παμε για να παρουμε την γιαγια? Επειδη εν ξερουμε παρακαλω καθοδηγηστε μας.

(γεναικα) -Εμενα να μεν μου μιλας με τουτο το υφος εκαταλαβες;;;; Να παεις να εβρεις τον γιατρο σου ειπα σου. Ατε!

WTF!!!!!! Αν μου ελαλουσε οτιδηποτε εμενα ηταν να καμω επεισοδιο. Αλλά καπου γυρω εσιει αστυνομια εννεν??

Εννεν τροπος τουτος να συμπεριφερουνται στον κοσμο. Τζιαι ειδικα σε ετσι τοπους που ο άλλος χρειαζεται την βοηθεια σου! (Επερασαν μερες αλλά τωρα εθυμηθηκα να το αναφερω)

 

7 σχόλια:

  1. Της εκόψαν λεφτά, της παγοποίησαν τον μισθό, μπορεί τώρα να χρειάζεται όντως να δουλεύει... η γυναίκα βρίσκεται σε άσχημη θέση. Δείξε και εσύ λίγη κατανόηση τέλος πάντων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στις Πρώτες Βοήθειες είναι πολύ καλή λύση να πηγαίνεις με ένα τρίχρονο που παουρίζει που το κλάμα. ακόμη και εγχείρηση ανοικτής καρδίας να ζητήσεις θα την κάμουν προκειμένου να σταματήσει. Μιλά η πείρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τελειο το σχολιο της μανας. ινα διαφωνω. ουλλοι επηρεαζουμαστε που την κριση. εννα αρκεψουμε να τα εχουμε ουλλοι με ουλλους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Dreamer Noμιζω εν ειρωνικό το σχόλιο της Ίνας...βλ. "τώρα χρειαζεται όντως να δουλεύει".

    Τι να πω ρε! Ευτυχως δαμε που δουλευκω εγω εν ειδα ετσι πράματα γιατι εν θα άντεχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. egw itan na spasw to tziami jai na tin santraolisw! en eimai polla kali kali sto apse svise;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ σε έτσι περιπτώσεις αννοίω το (βρωμό)στόμα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή