Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2014

Βοδο-γυμναστική

Μα γιατι ρε παιδι μου τουτο το πραμα? Επεσα που το εξωστ της μοτορας ασπουμεν εγω?

Μα γιατι ετσι καταδρομη?

Εγραφτηκα επιτελους gym. Τζιαι αρχισα την εκγυμναση για να γινω fit, μουνάρα, σεξουαλα, τζιαι οϊ ενα αγυμναστο κρεας.

Αλλά πετε μου σας παρακαλω, γιατι οι άλλοι ουλλοι αμαν παν να καμουν τις ασκησεις φαινουνται τελειοι τζιαι εγω φαινουμαι οπως το βοδι που εν του παει καθολου να καμνει ασκησεις???????

Οι άλλοι φαινουνται δοκτορες πανω στα μηχανηματα, θωρεις τους τζιαι καταλαβεις οτι κατεχουν το αθλημα.
Εγω φαινουμαι οπως την μουγια μες το γαλα που εν κουμανταρει να καμει ασκηση!!

Ρε κουμπαρε καμνω ακριβως τις ιδιες κινησεις, εν τζιαι εσιει τζιαι πολλους τροπους να καμεις λαθος, αλλά φαινουμαι οπως το ηλιθιο πανω στα μηχανηματα. Βοδι!!!!!

Τζιαι εννεν θεμα οτι οι άλλοι μπορει να εν πιο γυμνασμενοι, γιατι εισιεν τζιαι τέλειες στις κινησεις που εν ηταν παστές. Απλα εκατείχαν το αθλημα.

Παω να καμω ασκηση, σηκωνεται η φόρμα μου πανω, φαινουνται οι κλατσες μου, φτανει η φόρμα ως το μεσο του κατω μου ποθκιου,  φαινουνται τα πάσιη μου, τα κάλλη μου...

Στις άλλες γιατι να μεν φαινουνται οι κλατσες τους?? Ετελειωσε θα φορώ στενη φόρμα.

Σιουρα εννα φανει το βρατζιή μου...

11 σχόλια:

  1. εν ποτούτα που σκέφτουμαι τζι εγώ άμα πηαίνω, αλλά μετά θωρώ τζαι τους χειρότερους τζαι πνάζω. εγώ φαίνουμαι ένα ακατέργαστο πράμα που έχει ψιλοαιθέρια κίνηση να ασκείται κυριολεκτικά και μεταφορικά. γελοιοδέστατος συνδυασμός, φαντάζεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ αν σε παρηγορά! Γιαυτό και δεν επιδίωξα να ξαναπάω!!! Νομίζω ότι αν δεν είσαι λίγο ψιλοψώνιο (σαν τον αντρα μου που θωρεί την φάτσα του μεσ τον καθρέφτη τζαι φτυνετε μόνος του να μεν ματιαστεί!!!) δεν μπορείς να έχεις αυτή την "είκονα" του γυμναστηρίου, γιαυτό κυπριοπούλα μου γυμνάζομαι σπίτι με την σκούπα τζαι το φλόκκο!!! Τζαι κανεί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν με ικανοποια πλεον ο φλοκκος, η σκουπα τζιαι η χλωρινη. Χρειαζομαι βαρυ πυροβολικο!

      Διαγραφή
  3. Τζιαι μένα τυγχαίνει μου, ιδιαίτερα να φαίνεται το βρακούδιν μου:))) Τελικά εξεπέρασα το γιατί αποφάσισα ότι κάποια ματσουκιά εννα κάμω και κάτι θα φανεί γιατί είμαι άτσαλον πλάσμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είμαστε δυό, είμαστε τρεις... τελικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χα χα - τζοιν δε κλαμπ. Πρέπει να με δεις εμένα μες το μεταφιτ κλασ που εν όλοι φιτ τζε εγώ το βορτιν ! Πιο σουρεαλ δεν γίνεται. Καλή εκγυμναση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. En epeidi en arxes k isws niw8eis ligo 'avola'? siga siga 8a gineis k esi doctoras. Kapou diavasa oti to outfit voi8a.. vale kati pio 'omorfo' sto gym k oxi tis palies sou formes kai 8a exeis kaliteri psixologia.

    Episis, kai egw ws kainouria sto sport, sou sunistw na 3ekiniseis na kaneis classes gia na deis apotelesmata. LessMills. BodyAttack, otan dunamwseis pio poli dokimase kai to BodyCombat. Teleies gia kausi lipous k 8ermidwn! Meta xtupa k ligo podilato/elleiptiko/dromo k me ligi diaita 8a gineis figourini! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. kai to BodyBump einai poli kalo gia grammwsi k trength training exercise giati gumnazeis olo to swma.

      Διαγραφή
    2. ουαου θενξ! Ενομιζα οτι επρεπε να περιμενω λιο να αποκτησω αντοχη πριν μπω σε ταξεις. Θα προσπαθησω να το επιχειρησω τουτη την εβδομαδα

      Διαγραφή