Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2013

Έκοψα πίσω...

Εν εκαταφερα να σας γραψω τιποτε για το America! Επελλανα που την δουλεια τζιαι εν ηβρα ωρα να σερφαρω.

Του χρονου, μετα που εννα φυει το παναϊρι των γιορτων θα σας γραψω τις καταπληκτικες εμπειριες. Αληθκεια ηταν πολλα ωραιο χάνιμουν.

Επανηλθα λιο αποτομα στην ρουτινα τις δουλειας, αφου μολις ηρτα εκοττισαν μου την δουλεια ενος ατομου που αφυπηρετησε, καθως τζιαι την μιση δουλεια ενος αλλου ατομου που απλα εν την καμνει καλα. Οποταν καταλαμβαινεις σε τι κατασταστη βρισκομαι.

Ευτυχως που εν τζιαι τουτες οι αργιες τζιαι εννα ηρεμησω νακουρουδιν.

Λοιπον, εχω να αναφερω οτι ο επομενος στοχος μου για το 2014 ειναι να γινω μανα! Ναι, να γινω μανα!

Θελω μωρο, ασπρουλλουδιν, μυρωδατο.

Απλα σας ενημερωνω....

Τον παπά εχουμεν τον, εννεν αγγελια για δότη σπερματος που καμνω!

Επισης με ενδιαφερει πολλα η ποσοτητα φαγιου που θα τρωω οταν θα ειμαι εγγυος. Εννα εχω την τέλεια δικαιολογία αμαν θελω να παραγγειλω μιαν XL Hawaian ουλλη δικη μου.

Ατε ευχες σε ολους να μας μπει καλα και βαθιά...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
...... το 2014 καλέ!

Μα τι ενόμιζες???

3 σχόλια:

  1. Έκαμα χαρά ως 5 γραμμές που το τέλος. Τζαμέ έκοψες μου τα πόθκια μου. :( Εν πειράζει.. Θα πιω και αυτό το ποτήριο. (Πρέπει να κάμεις ακόμα ένα τουλάχιστον μετά για να παίζουν σο εχω ακόμα ελπίδες.)

    Καλά να σου μπει, καλά να περνάς, Χαρούμενο νεό γρόνο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να σου μπει καλά και βαθιά συμφωνώ :))) Aντε καλές γιορτές να έχεις Cypriopoul μου. Τζιαι να σου έρτει το ασπρόυδιν, το μυρωδάτο, το όμορφο με το 2014.

    ΑπάντησηΔιαγραφή