Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2013

Έγινα οτι φοβόμουν...

Να διακαιολογηθω κυριε δικαστά? Έσφαλλα! Εγινε χωρις να το καταλαβω. Εβουρουν για τον γαμο τζιαι εφιε τελειως που τον νου μου. Εξιχασα. Εφταιξα. Νιωθω τυψεις για αυτη μου την πραξη.
Εν εμπορουσα να καμω κατι για να το διορθωσω.
Ημουν τοσο κουρασμενη.
Εν εμπορουσα να ταραξω, να μπω στην διαδικασια να το σκεφτω.
Ηταν νυχτα, εν εθωρουν καλα... Εν εκαταλαβα ποθεν επεταχτηκεν μεσα στα ποθκια μου. Εσηκωστηκα να κατουρησω τζιαι....

Συγνωμη κυριε δικαστα!

Εγινα οτι εφοβόμουν....


...μια ρακοσυλλέκτρια! Ποιος???? Εγω!! Μια obsessive compulsive cleaner!! Εγω! Που ειχα συναψει σχεσεις με την χλωρινη! Εγω! Που ειχα διαφορετικο πετσουδιν τζιαι σφουγγαρακι για καθε επιφανεια του σπιθκιου!

Ναι εγω. Αντρεπουμαι να το παραδεκτω. Αλλά το δευτερο υπνοδωματιο ειχε γινει πραγματικη αποθηκη. Εν εχωρεν πλασμαν να μπει. Επεκτάθηκεν το κακο τζιαι στο δικο μου υπνοδωματιο. Εκλαππωθηκα πανω στα πραματα την νυχτα που επίεννα για πισιά.

Επεταξα 4 μαυροσακουλλα. Τζιαι ακομα εννα πεταξω τζιαλλα.

Το OCD μου ηταν σε φθινοπωρινή νάρκη απ'οτι φαινεται. Εν εξηγειται διαφορετικα.

Αντρεπουμαι...Εν θα ξαναγινει υποσχομαι!!

....................

1 σχόλιο: