Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2013

One of those days...

Σημερα ειναι one of those days που εν ηθελα να παω δουλεια. Το μονο που θα ηθελα να καμω, θα ηταν να μεινω ξαπλωμενη πανω στον καναπε ουλλη μερα τζιαι να μεν καμνω τιποτε. Εν θελω να μιλω με κανενα, να θωρω κανενα, να αναγκαζουμαι να γελω με τα κρυα αστεια του καθενος, με τον καθε πελλομαστρο που οτι του κατεβει εννα το ζητησει...

Τωρα τελευταια οποτε παω να σκεφτω οτι εν θελω να παω δουλεια, εμφανιζονται 2 ανθρωπακια 1 στα δεξια τζιαι 1 στα αριστερα της κελλες μου. Ενα καλο τζιαι ενα κακο.

To κακο λαλει, τελειωνε πιαε αδεια μεινε σπιτι να απλωσουμε ζάμπα να δουμε τιβι, να φαμε σιοκολατες τζιαι τσιπς. Το καλο, εμφανιστηκε τα τελευταια 2-3 χρονια. Το καλο λαλει συνεχεια, οχι πρεπει να παεις δουλεια. Να λαλεις ευτυχως που εχω δουλεια. Να παεις τζιαι να εισαι καλη, να καμνεις την δουλεια σου για να μεν σε δκιωξουν. Πετασσετε μετα το κακο τζιαι λαλει, εεεεε ατε μια φορα που εννα μεινεις τι εννα παθεις???? Ατε μεινε, μεινε!
Το καλο λαλει, μα τζιαι να μεινεις εννα νιωθεις τυψεις οτι εν επιες. Τζιαι αν αυριο μεθαυριο δκιωξουν σε? Εννα εσιεις πολυυυυυυ χρονο στην διαθεση σου για να καθεσαι!!!!!



....................................................................
Τελικά ήρτα δουλεια. Αλλά η σκεψη μου εν πανω στον καναπε. Τζιαι στα πουράκια σιοκολατας.
 

7 σχόλια:

  1. We all have not one but many of these days. Αμαν εν ελεγχομενος ο αριθμός εν καλα! Εμενα συνηθως συμβαδιζουν με τα περιοδικά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε τελικα τζιαι εμενα παρομοίος.... Ουφφου θελω να παω σπιτι μου!!!

      Διαγραφή
  2. Εργασία τζαι χαρά ρε κοπέλια!!

    Εμένα πάντως το κακό ανθρωπάκι εν πιο ευτραφές που το καλό τζαι πιο θυμωθκιάρικο. :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ypomoni!!!den kserw giati alla genika oulloi teleutaia eimaste polla kourasmenoi. kathe fora pou ksekinw na paw douleia skeftoumai tropous na girisw pisw :) apla skeftou oti ontws nai en polla simantiko pou esheis mia douleia jai en polla simantiko pou mporeis na to ektimiseis. tha perasei kali mou...opws ola :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "Τελικά ήρτα δουλεια. Αλλά η σκεψη μου εν πανω στον καναπε. Τζιαι στα πουράκια σιοκολατας." ΧΑΧΑΧΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. και μένα η σκέψη μου εν στο κρεβάτι μου που όποτε είμαι άυπνη it transforms to this magical thing that makes you wanna cry of joy μόλις ξαπλώσεις μέσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή