Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2012

New entry!


Ε  τζιαι δοξάστε καλωσορίστε με!  

Αγαπητοί εν Χριστό bloggers, εσιει εδώ και 1,5 χρόνο περίπου που σας θκεβαζω καθημερινά. Πριν 2-3 χρόνια είπα να αρκεψω τζιαι εγώ να μπλοκάρω, αλλά επαρετησα τα επειδή ένεκα οι σπουδές, ένεκα η δουλείες που εν μας επέτρεπαν να πολλοσερφαρουμε εσταματησα.

Επροσπαθησα να ξαναξεκινησω αλλά εξιχασα τους κωδικούς, τζιαι σιεσε μέσα εμειναν τζιαμε.

Άλλα εσιει 1,5-2 χρόνια περίπου είσαστε η καθημερινότητα μου. Αφήνω σας σποραδικά comments ως cypriopoul, τζιαι είσαστε οι μπλοκοφιλοι μου. Άλλα, εν ξέρετε τίποτε για μένα!  Ε τότε αγαπητά μου τέκνα είναι καιρός να μάθετε για την cypriopoul!!

Εν μπορεί να αρχίσει η μέρα μου αν δεν μπω να δω τι κατέβασε (πάλε) ο νους του Invictius για να μας νεουλιάσει πρωί ξημέρωμα, αν δεν δω τι κάμνει η Πρασινάδα στην ξενιθκια με τις πρωτεΐνες της, η Αχαπαρη με την Χούντα της (αν τζιαι εσιει τζαιρο να μας την αναφέρει).

Τώρα, έχω την έννοια τζιαι της άλλης ξενιτεμένης στην Κρυοχωρα , της Postbabylon (κόρη σιεστους εν αξίζει), πάλε που την άλλη περιμενω πως και πως να δω τους σχολιασμους του λατρεμένου Anti-christou  (που αμαν τον είδα στο ντοκιμαντέρ της Βίσση ανέβηκα πάνω στον καναπέ τζιαι εφώναζα: ΕΝ Ο ANTI-CHRISTOS, ΕΝ Ο ANTI-CHRISTOS!!!! (τζιαι εφκαλαν με πελλη)).

Αν δεν μπω να δω τι κάμνει η Γρουτα μας με τον Μάμο, η Μανα με τις κορες (Α + Β) … ουου τζιαι άλλοι πολλοι!!!

 Θκεβαζω σας ουλλους, έμαθα τις ιστορίες σας, γελώ με τα αστεία σας, στεναχωρκούμε άμαν εν είσαστε καλά,  ο κάθε ένας εσιει τον δικό του ξεχωριστό τρόπο.

Ε ατε εν τζιερος μου να ενταχθω και επίσημα στην μπλοκοπαρεα, αν τζιαι νιώθω ήδη μέρος της!

 
...Ατε τζιαι coming soon ιστορίες δικες μου…  (αμαν καταφερω να μαθω πως δουλεφκει ο blogger)

4 σχόλια:

  1. Ειδα κόμμεντ σου στο μπλογκ μου τζαι ειδα οτι εκαμες προφάιλ τζαι εφερεν με δαμε!!

    Γουέλκαμ καλό στην μπλογκόσφαιρα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θεκκιου θεκκιου!!! Εχαρηκα πολλα που επιτελους εννα μπορω να επικοινωνω μαζι σας μεσω blog!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. oh oh! yiassu! είδα που έκαμες κκομεντ του Inv HARRY POTTER related και έψαξα σε! harry potter fan!!!!!!! xxx welcome!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή